18 Łatwych i Darmowych Sposobów Na Więcej Wyświetleń na YouTube!

18 Łatwych i Darmowych Sposobów Na Więcej Wyświetleń na YouTube!

YouTube stale się zmienia i ewoluuje. Dawno minęły czasy, w których dominowały śmieszne filmy o kotach i psy na deskorolkach. Dziś YouTube to także miejsce dla marketerów.

Codziennie na YouTube oglądanych jest ponad miliard godzin filmów - to więcej niż filmy z Netflix i Facebook razem wzięte.

Ale oto kicker… 62 procent firm wykorzystuje YouTube jako kanał do publikowania treści wideo - co jest szalone!


To jest szalenie niesamowite - ponieważ skutecznie używany YouTube jest niezwykle potężnym narzędziem biznesowym! Aby jednak zwiększyć sprzedaż, musisz uzyskać więcej bezpłatnych wyświetleń w YouTube.


A teraz, poznasz aż 18 sposobów na zwiększenie liczby wyświetleń w YouTube, zbudowanie marki i zwiększenie sprzedaży.


Najpierw jednak porozmawiajmy szybko o tym, jak zrobić film w YouTube.


  • Jak zrobić film na YouTube

Zanim zaczniesz tworzyć film na YouTube, musisz zaplanować, co chcesz wyprodukować. Wygeneruj scenorys opisujący każdą scenę lub sekcję wideo. Pomyśl o przekazie, jaki chcesz przekazać swoim widzom, i zaplanuj, w którym miejscu filmu zamieścisz wezwania do działania. Jest to ważne, ponieważ po obejrzeniu filmu musisz chcieć coś zrobić.


  • Napisz swój skrypt

Na podstawie planu wideo zacznij pisać scenariusz wideo. Postaraj się, aby język był zrozumiały i atrakcyjny dla odbiorców. Jeśli Twój film jest przewodnikiem dla początkujących, nie używaj zbyt wielu terminów technicznych. Jeśli tworzysz dogłębny film w YouTube, pamiętaj o uwzględnieniu terminów specyficznych dla branży, aby zbudować zaufanie u widzów. Nie twórz długiego scenariusza, jeśli scenorys jest krótki, ponieważ będzie to oznaczać wiele zalegania na ekranach, co nie zapewni dobrego wrażenia podczas oglądania.


  • Utwórz listę ujęć

Posiadanie listy ujęć zachęci Cię do zastanowienia się nad mniejszymi szczegółami, takimi jak kierunek wyładowań atmosferycznych i położenie kamery. Nie zapomnij utworzyć takiego, gdy skończysz pisać scenariusz. Powinien zawierać wszystkie elementy, które pomagają nadać kierunek produkcji, takie jak konfiguracja kamery lub akcja


  • Zorganizuj swoją scenę

Czy Twój film będzie animowany, na żywo czy w czasie rzeczywistym? Jakich rekwizytów będziesz potrzebować podczas tworzenia filmu, aby subskrybenci na YouTube pozostali zaangażowani przez cały film? Odpowiedzi na te pytania są ważne, ponieważ pomogą one nadać Twojemu filmowi bardziej profesjonalny wygląd. Zainwestuj w branding, aby dodać tło swoich filmów i miniatur, aby Twój film wyglądał najwyższej jakości.


  • Przygotuj się

Jeśli grasz w filmie lub po prostu go reżyserujesz, ważne jest, aby przygotować się i poćwiczyć, aby prawdziwa rzecz wybuchła bez żadnych problemów. Diabeł tkwi w szczegółach, jeśli chodzi o tworzenie filmów na YouTube, więc ćwiczenie wyjaśni wszystkie rzeczy, które mogą się nie udać podczas kręcenia.


  • Edytuj swój film

Po wykonaniu kilku ujęć każdej sceny zaczyna się magia - możesz rozpocząć edycję wideo, aby pominąć drobne błędy lub elementy scen, które nie pasują. Poświęć trochę czasu, aby zapytać, czy każda linia brzmi naturalnie i usuń linie, które nie pasują do całego filmu.


  • Prześlij film na YouTube

Na platformie YouTube możesz przesłać swoje wideo, w tym tytuł, tagi i opis dla swoich odbiorców. Te rzeczy pomogą widzom znaleźć Twój film. Jeśli planujesz utworzyć więcej niż jeden film na określony temat, możesz utworzyć listę odtwarzania i dodać ją do niej. Pomyśl o dodaniu kart i napisów do swojego filmu, aby pomóc użytkownikom efektywniej poruszać się po Twoim kanale.


  • [Dodatkowa wskazówka] Transmituj na żywo

Kiedy zdobędziesz już wystarczające doświadczenie w tworzeniu filmów, spróbuj wejść na żywo i rozmawiać z publicznością w czasie rzeczywistym. Odpowiadaj na pytania widzów w danej chwili i zapewnij widzom najlepsze wrażenia podczas oglądania!


Jak uzyskać więcej wyświetleń na YouTube?

Przejdźmy teraz od razu do specyfiki uzyskiwania większej liczby wyświetleń!


1. Twórz atrakcyjne treści


Nie ma znaczenia, ilu hacków lub reklam użyjesz, jeśli Twoje filmy nie są dobre. Jak więc stworzyć atrakcyjne treści, które będą miały więcej wyświetleń w YouTube? Cóż, jednym z najlepszych sposobów jest tworzenie filmów instruktażowych:

Po prostu określ, co Twoi idealni klienci najbardziej chcą wiedzieć, a następnie twórz filmy, które odpowiadają ich potrzebom. czy to działa? No pewnie. Twórca YouTube Graham Cochrane zebrał 51 milionów wyświetleń w YouTube, koncentrując się na treściach instruktażowych.


Cochrane znajduje pomysły na filmy w komentarzach na swoich kanałach społecznościowych. Jeśli to nie zadziała, pyta społeczność, o czym chcieliby, żeby robił filmy.

Proste, prawda?


Cochrane powiedział: „Niesamowita rzecz dzieje się, kiedy pytasz ludzi, czego potrzebują i chcą, a potem idziesz i robisz to za nich - myślą, że czytasz w ich myślach!” Podsumowując: konsekwentnie twórz treści, które rozwiązują problemy idealnego klienta lub spełniają jego potrzeby. To sposób na zbudowanie lojalnej społeczności fanów i zwiększenie liczby wyświetleń w YouTube.


2. Zachęcaj widzów do subskrybowania


Czy słyszałeś kiedyś powiedzenie: „Twoimi najlepszymi nowymi klientami są starzy klienci”? Innymi słowy, zatrzymywanie klientów może być potężnym sposobem na rozwój firmy. Cóż, to samo dotyczy wyświetleń w YouTube.


Dlatego jednym z najłatwiejszych sposobów na uzyskanie większej liczby wyświetleń w YouTube jest zachęcenie obecnych widzów do subskrybowania, ponieważ zdobycie subskrybentów zwiększy liczbę wyświetleń każdego nowego filmu, który udostępniasz. 

Jak zachęcasz widzów do zasubskrybowania?


Najlepszym sposobem jest po prostu przypomnieć na początku i na końcu każdego filmu!


Ale nie proś tylko widzów o Subskrypcje Twojego kanału YouTube. Pamiętaj, by poprosić ich też o włączenie dzwonka powiadomień po kliknięciu „Subskrybuj”.


W ten sposób, gdy użytkownik zasubskrybuje, będzie powiadamiany za każdym razem, gdy prześlesz nowy film. Zwiększenie liczby subskrybentów jest niezbędne, aby uzyskać więcej bezpłatnych wyświetleń w YouTube, więc zacznij prosić widzów o zasubskrybowanie już teraz!


3. Twórz listy odtwarzania, aby ludzie mogli obserwować


Własne statystyki YouTube pokazują, że „najlepsze marki w YouTube tworzą i promują dwa razy więcej playlist niż 25% najgorszych”.


Dlaczego listy odtwarzania działają tak dobrze? Automatyczne odtwarzanie. Odciągnięcie uwagi od filmów, które lubisz, gdy są po prostu odtwarzane, wymaga wysiłku. W rzeczywistości występuje błąd poznawczy zwany „niechęcią do straty”.


Awersja do straty mówi, że ból związany z utratą czegoś jest dwa razy większy niż przyjemność z uzyskania czegoś równoważnego. Na przykład niechęć do strat sugeruje, że ludzie będą pracować dwa razy ciężej, aby utrzymać 100 USD, ponieważ zyskają 100 USD. Gra automatyczna wykorzystuje niechęć do przegranych, aby zmienić sytuację.


Pytanie nie brzmi już: „Czy chcesz obejrzeć inny film na tyle, aby aktywnie kliknąć przycisk Odtwórz?” Teraz pytanie brzmi: „Czy chcesz przestać oglądać na tyle, aby aktywnie kliknąć?”. Jest subtelny, ale potężny, a jeśli Twoje treści są dobre, widzowie często będą go oglądać. Ponadto listy odtwarzania mogą pomóc poprawić rankingi wyszukiwania, ponieważ tytuły list odtwarzania są kolejną okazją do kierowania na słowa kluczowe.


Najłatwiejszym sposobem utworzenia playlisty YouTube jest przejście do każdego filmu, który chcesz dodać, i kliknięcie ikony „+” pod filmem.

Następnie możesz utworzyć nową listę odtwarzania lub dodać ją do istniejącej listy odtwarzania. Aby uzyskać więcej wyświetleń w YouTube, utwórz listę odtwarzania swoich najlepszych treści i zacznij ją promować już dziś!


4. Promuj inne filmy za pomocą ekranów końcowych i kart


Karty i ekrany końcowe to narzędzia, których możesz używać do promowania swoich filmów, aby uzyskać więcej wyświetleń w YouTube. Najpierw musisz zweryfikować swoje konto YouTube, aby uzyskać dostęp do tych funkcji. Aby to zrobić, kliknij swoje zdjęcie profilowe w prawym górnym rogu, a następnie kliknij „Studio twórców”. Następnie kliknij kartę „Stan i funkcje”:



Na tej stronie możesz wyświetlić dodatkowe funkcje kanału YouTube i je skonfigurować. Przyjrzyjmy się teraz bliżej ekranom końcowym i kartom. Ekran końcowy to dedykowana ramka, którą możesz umieścić na końcu swoich filmów, aby podsumować i wyróżnić wezwania do działania. Karty to narzędzie, które możesz ustawić tak, aby wyświetlało się w dowolnym momencie w filmie. Możesz ustawić je tak, aby kierować ludzi do innego filmu lub playlisty, lub możesz utworzyć kartę ankiety, która jest świetnym sposobem, aby zapytać widzów, czego chcieliby więcej oglądać (pamiętaj o wskazówce numer 1). Możesz zobaczyć oba w działaniu w tym przykładzie z kanału Oberlo YouTube.


Aby dodać ekrany końcowe i karty do swoich filmów, przejdź do Studia twórców i kliknij „Menedżer filmów”, a następnie kliknij „Filmy”. Znajdź film, do którego chcesz dodać kartę ekranu końcowego, i kliknij „Edytuj”. na stronie edytora wideo możesz dodawać ekrany końcowe i karty, klikając pozycje menu u góry strony. 


Ekrany końcowe i karty to potężne narzędzia, więc upewnij się, że używasz ich do przedstawiania wezwań do działania w swoich filmach YouTube.


5. Dodaj znak wodny do swoich filmów


Znaki wodne pozwalają zdobyć więcej subskrybentów i bezpłatnych wyświetleń w YouTube, promując swój kanał we wszystkich filmach. Zasadniczo znak wodny to tylko obraz, który możesz ustawić tak, aby pojawiał się we wszystkich swoich filmach - większość marek używa ich logo. Gdy widz najedzie myszką na znak wodny, prosi go o zasubskrybowanie. Dlatego kanał Shopify YouTube wybrał znak wodny z napisem „subskrybuj”:


6. Upewnij się, że osadzanie filmów wideo jest włączone


Spędziłeś całe wieki na tworzeniu niesamowitego filmu, a teraz Twoi widzowie chcą go udostępniać na swoich stronach internetowych i blogach!

… Ale nie mogą. Ponieważ zapomniałeś włączyć osadzanie!


Umożliwienie widzom umieszczania Twojego filmu w swoich witrynach internetowych i blogach to skuteczny sposób na dotarcie do nowych odbiorców i zwiększenie liczby wyświetleń w YouTube. Jeśli film ma włączone osadzanie, kiedy widz kliknie „Udostępnij” pod oknem wideo, YouTube pokaże mu opcję „Umieść”:


Po kliknięciu będą mogli skopiować kod osadzania filmu i wkleić go na swoim blogu lub w witrynie.

Aby włączyć osadzanie, przejdź do Studia twórców i przejdź do strony edycji filmu.


Podsumowując: upewnij się, że Twoje filmy mają włączone osadzanie, aby zachęcić widzów do udostępniania Twoich treści.


7. Promuj swoje filmy wideo na innych kanałach społecznościowych


Jeśli masz obserwujących na innych kanałach społecznościowych, daj im znać za każdym razem, gdy przesyłasz nowy film do YouTube. Dobrym sposobem na zrobienie tego jest krótki zwiastun.


Aby to ułatwić, spróbuj użyć narzędzia do planowania mediów społecznościowych, takiego jak Hootsuite lub Buffer. Ale nie trzymaj się tylko kanałów społecznościowych. Możesz także osadzać swoje filmy z YouTube w odpowiednich postach na blogach i stronach w swojej witrynie.


I nie zapomnij o marketingu e-mailowym. Przy średnim w branży współczynniku otwarcia wynoszącym 18 procent i współczynniku zakupów wynoszącym 66 procent, marketing e-mailowy jest potęgą, jeśli chodzi o konwersje sprzedaży. Nie musi też być zbyt skomplikowane.


8. Zrozum, jak ważny jest „czas oglądania”


YouTube opisuje swój algorytm jako „system wyszukiwania i odkrywania”. Ten algorytm określa, które filmy są wyświetlane:


  • Na stronie głównej
  • Jak sugerowane filmy
  • W wynikach wyszukiwania
  • Na karcie Subskrypcje
  • Poprzez powiadomienia utworzone przez widzów

Co więcej, algorytm ma wpływ nie tylko na pojedyncze filmy, ale na całe kanały YouTube. Algorytm YouTube jest złożony, ale najważniejszą rzeczą do zrozumienia jest to, że w dużej mierze opiera się na „Czasie oglądania”. Według YouTube „Każdy przesłany film - podobnie jak każdy kanał na YouTube - jest„ klasyfikowany ”według czasu oglądania . ”


Czas oglądania to czas, jaki ludzie spędzają na oglądaniu Twoich filmów:


YouTube nagradza jakość. Im lepsze są Twoje filmy, tym więcej czasu ludzie spędzają na ich oglądaniu. Zwiększy to Twój czas oglądania w minutach, dzięki czemu YouTube będzie faworyzować Twoje filmy i kanał.


I jeszcze jedno: Twój kanał YouTube może również zdobywać „kredyty za czas oglądania” za polecanie widzom innych filmów. To w zasadzie jak marketing afiliacyjny.


Podsumowując: skup się na zatrzymaniu widzów tak długo, jak możesz i nie bój się promować innych kanałów YouTube w swojej niszy!


9. Pielęgnuj społeczność


YouTube to nie tylko wyszukiwarka filmów. To także sieć społecznościowa. Aby uzyskać więcej wyświetleń w YouTube, musisz używać go tak jak innych sieci społecznościowych. Innymi słowy, nie wystarczy po prostu regularnie udostępniać filmy, musisz też aktywnie angażować odbiorców.


W jaki sposób? Najlepszym sposobem jest po prostu odpowiadanie na komentarze - zwłaszcza jeśli ktoś zada bezpośrednie pytanie. Ponieważ inni widzowie będą chętniej komentować siebie, jeśli wiedzą, że otrzymają odpowiedź.


10. Zoptymalizuj tytuły filmów


YouTube to wyszukiwarka. Co oznacza, że ​​optymalizacja wyszukiwarek (SEO) ma znaczenie.


Algorytm YouTube bierze pod uwagę wiele elementów podczas wybierania filmów do wyników wyszukiwania. Platforma zapewnia szereg możliwości optymalizacji kanału i filmów - w tym nazwy plików wideo, tytuły, opisy i tagi.


Uwzględnij więc jak najwięcej informacji. Przede wszystkim musisz wiedzieć, dla których słów kluczowych chcesz, aby Twoje filmy i kanał były oceniane.


YouTuber Graham Cochrane odkrywa odpowiednie słowa kluczowe, wpisując potencjalne słowa kluczowe w pasku wyszukiwania, aby zobaczyć, co pojawia się w autouzupełnianiu. Możesz także skorzystać z bezpłatnych narzędzi słów kluczowych, takich jak Trendy Google i Planer słów kluczowych Google Ads.


11. Zoptymalizuj swój kanał


Optymalizacja kanału ma kluczowe znaczenie dla wzmocnienia marki i zwiększenia liczby wyświetleń w YouTube. YouTube zapewnia wiele sposobów optymalizacji kanału. Oto jak Daniel Wellington to zrobił:

Przyjrzyjmy się szybko niektórym głównym składnikom:


Upewnij się, że marka YouTube jest spójna z Twoją witryną i innymi kanałami społecznościowymi. Oznacza to używanie tego samego logo, obrazów i kolorów. Twoje zdjęcie profilowe powinno mieć 800 x 800 pikseli. Powinien również dobrze wyglądać, gdy wyświetlany jest mniejszy. Grafika banera powinna mieć co najmniej 2560 x 1440 pikseli. Istnieje szablon, który pomoże Ci zaprojektować baner w Akademii twórców YouTube.


Zoptymalizuj opis swojego kanału w YouTube.


Jest to widoczne na karcie „Informacje” na Twoim kanale. Otrzymasz tylko 1000 znaków, więc zlicz je. Co powinieneś napisać w opisie swojego kanału YouTube? Cóż, zacznij od szybkiego opisu swojej marki i zalet produktów.


Następnie powiedz widzom, dlaczego powinni oglądać Twoje filmy w YouTube. Czy ich czegoś uczysz? A może Twój kanał dotyczy głównie rozrywki? Podsumowując: powiedz widzom, co z tego zyskają. Podobnie jak w przypadku poszczególnych tytułów filmów, pamiętaj o umieszczeniu wybranych słów kluczowych w opisie kanału YouTube.


Dodaj swoje kanały społecznościowe, linki do swojej witryny i sposób na kontakt.


Innymi słowy, ułatw widzom zdobycie dodatkowych informacji o Twojej marce.


Dodaj słowa kluczowe kanału.


Po zbadaniu i wybraniu słów kluczowych, według których Twój kanał ma być pozycjonowany w wynikach wyszukiwania, kliknij „Kanał”, a następnie „Zaawansowane”. Następnie po prostu wprowadź słowa kluczowe w polu „Słowa kluczowe kanału”.


12. Utwórz zwiastun YouTube zawierający najlepsze treści


Twój zwiastun YouTube to krótki film, który jest wyświetlany nowym użytkownikom Twojego kanału. To fantastyczna okazja, aby:


  • Pokaż widzom, jakie treści tworzysz,
  • Podkreśl korzyści, jakie zapewnia Twój kanał,
  • Zachęcaj ich do subskrybowania.

Nie ma konkretnych zasad dotyczących maksymalnej długości zwiastuna, ale większość YouTuberów utrzymuje ją w przedziale 25–30 sekund.


Co składa się na fantastyczny zwiastun YouTube? Ładny, krótki film, który przedstawia Twoją historię, ambicje i wizję. Tak więc, myśląc o pomysłach na swój zwiastun, zadaj sobie pytanie: „Jakie jest moje doświadczenie”? „Co mam nadzieję osiągnąć”? „Co skłoniło mnie do stworzenia kanału YouTube”?


13. Twórz atrakcyjne miniatury


Miniatura to obraz podglądu wideo. Ten mały obrazek jest niezwykle ważny, jeśli chcesz uzyskać więcej bezpłatnych wyświetleń w YouTube. Podczas przesyłania filmu możesz wybrać jedną z automatycznie generowanych miniatur.


Nie. Zamiast tego utwórz i prześlij własną miniaturę. YouTube podaje, że używa ich 90% najpopularniejszych filmów w YouTube - i nie bez powodu.


YouTube mówi: „Miniatury wymagają uwagi dyrektora artystycznego do budowania marki i nie powinny być refleksją”. W rzeczywistości zalecamy, aby zastanowić się nad miniaturą przed rozpoczęciem filmowania. W ten sposób możesz upewnić się, że przechwycisz materiał potrzebny do stworzenia atrakcyjnej miniatury. Dobra miniatura to taka, która przyciąga wzrok, przykuwa uwagę, przystaje do Twojej marki i dokładnie przedstawia treść filmu.


Ogólnie spróbuj uwzględnić:


  • Tła w jaskrawych kolorach
  • Zbliżenia twarzy
  • Nakładki tekstowe
  • Subtelny branding - jak małe logo lub znak wodny

14. Transkrybuj swoje filmy wideo


Tworzenie filmów jest świetne, ale czasami Twoi widzowie będą potrzebować transkrypcji ze względu na ograniczenia językowe lub niepełnosprawność. YouTube zezwala na napisy, w przypadku których lista dialogowa jest dodawana jako napisy do filmu. Widzowie mogą dowolnie włączać i wyłączać te napisy. Jeśli planujesz udostępnić swoje filmy wideo na rynku międzynarodowym, transkrypcje mogą być świetnym pomysłem. Tłumaczenie skryptów pomaga osobom znającym inne języki lepiej zrozumieć Twoje filmy.


15. Publikuj swoje filmy wideo w najlepszym momencie


Najlepszy czas to czas, gdy docelowi użytkownicy oglądają Twoje filmy. Na szczęście nie jest to już tajemnicą, ponieważ YouTube śledzi godziny i dni, kiedy Twoi widzowie są na YouTube. Możesz zagłębić się w raport „Kiedy Twoi widzowie są w YouTube”, aby określić godziny szczytu i opublikować treści na godzinę lub dwie przed tymi szczytami. Wcześniejsze opublikowanie da widzom szansę na odkrycie nowych filmów, co przełoży się na więcej bezpłatnych wyświetleń.


Aby uzyskać dostęp do raportu, przejdź na stronę główną swojego kanału, kliknij Dostosuj kanał, wybierz Analytics na karcie po lewej stronie poniżej zdjęcia profilowego kanału i kliknij kartę Odbiorcy. Powinieneś teraz zobaczyć opcję generowania raportu „Kiedy Twoi widzowie są na YouTube”. 


16. Zaproś gości- vlogerów


Blogowanie gości to świetny sposób na zdobycie nowych obserwujących i widzów. Zidentyfikowanie wpływowych osób, które mają podobnych odbiorców, otworzy Twój kanał dla potencjalnych widzów, którzy mają takie same zainteresowania jak Ty. Budowanie bliskich relacji z tymi wpływowymi osobami po utworzeniu z nimi filmu będzie oznaczać, że będą udostępniać Twoje filmy swoim obserwatorom, jeśli zrobisz to samo dla nich. Ta wzajemność to niezawodny sposób na zdobycie nowych bezpłatnych wyświetleń w YouTube.


Gościnni vlogerzy to świetny darmowy sposób na uzyskanie większej liczby wyświetleń, ale także na urozmaicenie swoich filmów. Posiadanie innej osoby do burzy mózgów z pomysłami na filmy może otworzyć drzwi do kreatywnej wideografii, która z kolei zapewni więcej wyświetleń na Twoim kanale YouTube.


17. Zbuduj społeczność influencerów.


Podążanie za gościnnymi vlogerami, budowanie silnej społeczności wpływowej, która udostępnia treści społeczności i współpracuje, aby pomóc wszystkim zaangażowanym, to świetny sposób na zwiększenie liczby wyświetleń na Twoim kanale YouTube. Bycie wpływowym może być bardzo samotne i rywalizujące. Docieranie do influencerów podobnych do Ciebie w celu dzielenia się wiedzą i informacjami może pomóc w zbudowaniu społeczności wpływowych osób, które troszczą się o siebie nawzajem i pomagają ludziom, którzy mają problemy.


Zidentyfikowanie podobnych wpływowych osób za pomocą narzędzi takich jak Unamo lub Buzzsumo i wyciągnięcie do nich pomocy rozpocznie toczenie piłki, ale pamiętaj, aby mieć cel i ważny powód, aby utrzymać kontakt, aby był to wzajemny związek, a nie jednostronny.


18. Dowiedz się, co jest wirusowe


Bycie na bieżąco z wydarzeniami w Twojej branży może być różnicą między zdobywaniem popularności a zatopieniem się w tle. Osoby, które dogłębnie rozumieją, co dzieje się w ich świecie, mogą tworzyć filmy, które są aktualne i interesujące dla osób badających tę niszę. Ale ta wiedza na temat Twojej branży pomaga również zidentyfikować treści wirusowe na bieżąco, dzięki czemu możesz udostępnić je swoim obserwującym, zanim zrobi to ktokolwiek inny. Bycie pierwszym, który udostępni informacje, zidentyfikuje Cię jako lidera w swojej dziedzinie, co doprowadzi do większej ekspozycji na Twoje treści i większej liczby wyświetleń.


Twoja kolej!


Masz to: 18 sposobów na zwiększenie liczby wyświetleń w YouTube!


Podsumowując: po pierwsze, skoncentruj się na tworzeniu świetnych treści, które pokochają Twoi docelowi odbiorcy!


Następnie zrób wszystko, co w Twojej mocy, aby zoptymalizować swoje treści i kanał oraz promować je za pośrednictwem innych kanałów!


Wreszcie, zaangażuj się w swoją niszową społeczność i pielęgnuj relacje z widzami!


Której z tych taktyk zamierzasz użyć jako pierwszej, aby uzyskać więcej wyświetleń w YouTube? Hm?