4 sposoby Swipe Up na Instagram z mniej niz 10k Followers

4 sposoby Swipe Up na Instagram z mniej niz 10k Followers

Dobra wiadomość dla właścicieli małych firm, teraz KAŻDY ma sposób, aby dostać się na wydarzenie z Instagram stories bez 10000 obserwujących!


Instagram stories są świetne dla małych firm, a przy 500 milionach aktywnych użytkowników stories na całym świecie możesz przegapić świetny sposób na kontaktowanie się z klientami, jeśli jeszcze nie wykorzystujesz ich potencjału marketingowego. Ale ponieważ Instagram oferuje tylko jedno miejsce na link zewnętrzny (biografię), jedno z pytań, które jestem zadawane najczęściej, odkąd Instagram wprowadził opcję Swipe Up w Instastories, to:


„Jak dodać link do mojejgo Instagram stories?”


Podstawowa funkcja Swipe Up jest dostępna tylko dla kont z ponad 10000 obserwujących lub zweryfikowanych kont (ten iluzoryczny niebieski haczyk). A jeśli zdarzy się, że należysz do jednej z tych dwóch kategorii, zobaczysz ikonę łańcucha u góry ekranu historii. Dla reszty z nas, którzy nie osiągnęli jeszcze magicznej granicy 10 000, może być naprawdę frustrujące, gdy nie mogą znaleźć linków do naszych Instastories . Niezależnie od tego, czy dotyczy to nowego bloga czy strony sprzedaży produktów.


Oczywiście możemy powiedzieć ludziom, aby przeszli przez link w naszym biografii i trzymali kciuki, że to zrobią. Ale zwykłe Swipe Up byłoby znacznie szybsze i łatwiejsze dla nich (i dla nas).


Naszczęście istnieje kilka innych opcji, z których możemy na razie skorzystać, pracując nad powiększeniem grona odbiorców. Nie musimy więc czekać, aż będziemy mieć 10 tys. Followers Instagram i funkcję Swipe Up, zanim dodamy linki do Instastories.


Jak dodać link do swojego Instastories na Instagram, gdy nie masz 10 tys. Obserwujących.


1. Użyj IGTV


IGTV to platforma wideo Instagrama. Uruchomiony w 2018 roku, aby konkurować z YouTube pod względem udostępniania filmów, tak naprawdę nie został przyjęty przez wiele marek, ale oznacza to, że masz przewagę, jeśli chodzi o pokonanie konkurencji. Najlepsze w IGTV jest to, że w swoim opisie możesz połączyć się z zewnętrznym źródłem! Po opublikowaniu IGTV możesz połączyć się z nim w swoich Instastories , co oznacza, że możesz wielokrotnie wykorzystywać swoje wiecznie zielone treści wideo za pośrednictwem Instastories , dając swoim obserwującym więcej możliwości klikania zewnętrznych linków w opisie wideo.


Do czego powinieneś używać IGTV?

Wszelkie dłuższe treści wideo, które są istotne dla odbiorców, są świetne dla IGTV. Piękno Instagrama oznacza, że możesz udostępniać wysoce wyprodukowane samouczki lub demonstracje produktów lub surowe filmy zza kulis, nieedytowane filmy i tak naprawdę jedyną zasadą, której musisz się trzymać, jest pamiętanie o kręceniu w trybie portretowym. IGTV jest szczególnie przydatne dla firm usługowych, ponieważ możesz dzielić się wskazówkami i poradami, oferować bezpłatne mini szkolenia, a nawet zmieniać przeznaczenie treści na blogu, tworząc krótkie wideo i zawsze możesz powiedzieć ludziom, aby sprawdzili poniższy link, aby zwrócić ich uwagę na stronie internetowej.


2. Dodaj tagi zakupów


Jeśli sprzedajesz produkty fizyczne, miejmy nadzieję, że już korzystasz z funkcji zakupów Instagram, aby oznaczyć swoje zdjęcia. Ale czy wiesz, że w Instagram Stories możesz również używać naklejek na zakupy?


Naklejki na zakupy na Instagramie pozwalają małym firmom, które mają mniej niż 10 000 obserwujących, kierować ruch do swoich produktów poprzez ich stories!


Aby skorzystać z funkcji zakupów w Instagram Stories, musisz najpierw zweryfikować i skonfigurować swoje produkty, wykonując kilka prostych kroków opisanych tutaj. Po zakończeniu wstępnej konfiguracji możesz łatwo rozpocząć tagowanie produktów.


  • Otwieraj Stories i zrób zdjęcie, nakręć film lub prześlij coś ze swojego albumu fotograficznego
  • Naciśnij przycisk naklejek i wybierz naklejkę „produkt”
  • Wybierz produkt z katalogu
  • Przenieś naklejkę tam, gdzie jej potrzebujesz
  • Możesz również zmienić kolor naklejki, aby pasował do kolorów Twojej marki
  • Opublikuj swoją Stories

Po opublikowaniu każdy, kto ogląda Twoją Instagram Stories, może dotknąć naklejki produktu, aby dowiedzieć się więcej o produkcie i - miejmy nadzieję - dokonać zakupu. W tej chwili ta funkcja jest dostępna tylko dla firm sprzedających produkty fizyczne, więc jeśli prowadzisz firmę usługową, to niestety nie zadziała.


3. Zapłać, aby przesunąć


Jak we wszystkim, jeśli masz budżet, zawsze możesz zapłacić, aby promować swoją Instagram Stories! Dzięki płatnej reklamie fabularnej otrzymujesz również opcję Swipe Up, niezależnie od liczby obserwujących.


Najważniejszą rzeczą do zapamiętania, jeśli chodzi o płacenie za Swipe Up, jest zaplanowanie Stories. Możesz promować Stories trwające do 15 sekund i ważne jest, aby mieć mocne wezwanie do działania (CTA), aby zachęcić ludzi do przesuwania palcem w górę, zamiast przesuwania do następnego artykułu w kanale.


4. Promuj Instagram Stories


Możesz promować aktywne Stories i Stories, które zostały wyróżnione lub zarchiwizowane.

Aby promować aktywną Stories:


  • Przejdź do swojego profilu
  • Stuknij swoje zdjęcie profilowe, aby uzyskać dostęp do swojej Instagram Stories
  • U dołu Stories zobaczysz trzy kropki, kliknij je, a następnie kliknij Promuj
  • Uzupełnij szczegóły swojej promocji, ustawiając odbiorców (do których chcesz dotrzeć), budżet i czas trwania (jak długo chcesz ją promować).
  • Po uzupełnieniu tych informacji kliknij Dalej.
  • Aby zakończyć promocję, dotknij Promuj.


Promowane Stories będą działać tak długo, jak ustawisz czas trwania, a nie tylko typowe 24 godziny, jednak aktywna Stories w Twoim profilu wygaśnie po 24 godzinach.

Twórz reklamy fabularne w menedżerze reklam

Jeśli masz budżet na promowanie swoich Stories, to jest to najlepszy sposób na zarabianie pieniędzy. Tworzenie reklam fabularnych w menedżerze reklam oznacza, że możesz również pokazać swoją Stories w Stories na Facebook i Messengerze bez potrzeby dodatkowego budżetu lub kreacji.


Korzystanie z menedżera reklam do tworzenia reklam fabularnych zapewnia również lepszą kontrolę nad kierowaniem, dzięki czemu możesz naprawdę laserowo kierować (i ponownie kierować) do osób, do których chcesz dotrzeć.


Po skonfigurowaniu wizualizacji reklamy fabularne są dość proste do stworzenia i będziesz mieć dostęp do szczegółowych danych, abyś mógł analizować wyniki, zobaczyć, gdzie poszły Twoje pieniądze oraz testować i optymalizować, aby uzyskać najlepsze wyniki.


Podobnie jak w przypadku wszystkich rodzajów reklam na Instagramie i Facebooku, istnieje kilka sztuczek, aby uzyskać najlepsze wyniki, a ten post pomoże Ci zacząć.


W ten sposób możesz dodać przesunięcie w górę do Stories na Instagramie bez posiadania 10000 Followers!


Jeśli potrzebujesz więcej porad, jak to zrobić, zajrzyj do mojej usługi 4like.pl, gdzie możesz uzyskać wsparcie 1: 1 i porady dotyczące wszystkich aspektów marketingu w mediach społecznościowych, w tym reklamy.